Gepost door: prretje | februari 4, 2011

Onmogelijk

“Ik weet niet of me dat gaat lukken”, zeg ik tegen m’n Spaanse vriend. “Je vraagt wel erg veel van me maar ik zal het proberen.”

Als ik een paar uur later achter m’n laptopje kruip en het resultaat van vandaag in beelden zie, zucht ik eens diep. Het is een vrijwel onmogelijke opdracht om over een bergwandeling in de vroege ochtendnevel,

een beloning op de top in de vorm van een cappuccino met apfelstrudel,

een vriendinnenmoment voor de afdaling begint en een etentje bij de haven van Calpe,

een mooi gekleurde lampenpoetser

en een glanzend mooie zee die nooit verveelt, een positief verhaaltje te schrijven.

Na een vermoeiende dag buiten, heb ik er werkelijk de kracht niet meer voor.

Responses

  1. De bovenste twee foto’s strijden om voorrang bij mij.
    Maar eh… je hebt toch niet teveel naar Geer en Goor gekeken?

  2. Jeetje Irene, ik weet nu al wat ik ga doen als ik 50 word! Dat is pas echt een cadeau, wat een prachtig weer en in welk gezelschap kan je beter zijn dan die van je beste vrienden. Geniet er maar lekker van, het is je gegund!

    • Hé Mary, volgens mij heb ik zelden een beter idee gehad! Jij had ’t hier ook geweldig gevonden. En dat zonnetje…, echt fantastisch!

  3. En hoe was de duik in zee?


Geef een reactie

Categorieën

