Gepost door: prretje | januari 30, 2011

Onbegrepen kunst

“Wat moet die dooie tak op tafel?”, vraagt mijn zoon.

Ik sta op ’t punt hem uit te leggen dat dit een eigentijds ontwerp op het gebied van bloemsierkunst is. Dat ik het idee heb ‘gepikt’ van een bedrijf dat internationale bekendheid geniet voor creativiteit en vooruitstrevendheid als het gaat om arrangementen met planten en bloemen. Maar juist als ik m’n mond open doe om ‘m in te lichten over de strakke en moderne uitstraling van schaal, tak, mos en Amaryllisbol, zegt-ie: “En moet die narcis niet in aarde staan dan?”

Het heeft geen zin. Ik klap m’n mond dicht. Dit is duidelijk een gevalletje van onbegrepen kunst.  

Responses

  1. The architecture of nature.

  2. Een voorzichtig adviesje, maar wellicht dat eigen creativiteit op meer waardering zou kunnen rekenen dan iets dat uit een lifestylemagazine komt?

  3. mooi hoor Irene , betaal je hier in het dorp onwijs veel geld voor bij de Designer

  4. Pure plantenmishandeling, hoort die Amaryllis niet op water te staan? Komend weekend heb je vrij maar in mei reken ik op je lifestyledesignkwaliteiten.

  5. Ik vind het Kunst met een hoofdletter K:)

  6. Ik vind het anders kunst met een kleine ns!!

  7. Ik vind het helemaak geweldig! Wel zou ik willen weten hoe je deze wáter geeft..


Geef een reactie

Categorieën

