Gepost door: prretje | december 8, 2010

Puf

Een boompje kopen en wat spulletjes bij een tuincentrum in de buurt. 

Naar de flat van m’n schoonmoeder rijden.

De boom daar in een mand zetten, van lichtjes voorzien en mooi versieren. 

Zodat mijn schoonmama, als ze over twee dagen thuiskomt van een Rijnreisje met haar begraafplaatsvriendinnen, haar huisje lekker ruikend naar dennengeur aantreft en het er warm en gezellig uitziet.

Eigenlijk wil ik dit de komende dagen nog wel een paar keer doen. Bij mensen die er, om wat voor reden dan ook, zelf geen puf voor hebben maar zich wel graag een beetje gekoesterd zien door die speciale decembersfeer.

Responses

  1. Mooi gebaar!! Wat zullen ze er blij mee zijn…..

  2. Wees blij en geniet van zo’n schoonmoeder! Die van mij klaagt alleen maar over van alles, dat er niemand komt, dat ze niemand ziet, dat ze niets kan, dat ze niets wil, verse planten en bloemen leveren allergische reacties, lekkere dingen lust ze niet, eten doet ze bijna ook niet (dat wordt een moeilijke kerstlunch bij ons) en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Groeten
    Sophie/Jane

  3. Wanneer kom je???

    • Zeg ’t maar, Mo… dinsdagochtend heb ik nog wel een gaatje, woensdag moet ik helaas de hele dag weg voor m’n werk.

  4. Ja zo’n schoonmoeder heb ik ook , wist niet dat er aardige bestonden.
    Irene hou je schoonmoeder in ere!

  5. Ben een weekend weg, de kerstboom staat bij het openhaardhout in de poort, de doos met verlichting en 100 engelen en zet ik wel op de plaats waar de kerstboom moet komen.

    Heel erg bedankt en leef je uit….ben pas zondagavond weer thuis. XXX

    • Als je de sleutel onder de pot naast de voordeur durft te leggen en er op gokt dat die 100 engelen niet voortijdig het luchtruim kiezen, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen 🙂


Geef een reactie

Categorieën

