Gepost door: prretje | december 5, 2010

Sneeuwpop

“Ik had je zoon zijn sneeuwpop wel verwacht op je weblog. Veel mooier dan die vogel”, reageert m’n 22-jarige neef Raymon vanochtend op m’n stukje van gisteren.

Zaterdagmiddag zat ik met een heel stel gezellig aan de warme chocolademelk toen een doordringend gerinkel opklonk. Mijn middeleeuwse mobiel, vrijwel altijd in diepe slaap, liet een duidelijk teken van leven horen. Ik viste ‘m op uit de diepte van mijn tas.
“Ja?”
Onduidelijk geroezemoes vloog m’n oor binnen. Neef Raymon.
“Zeg Fatima, kun je niet even naar onze sneeuwpop komen kijken? Hij is big… O, zit je in het dorp? Dan regel ik zelf wel een fotootje. Nou, doei!”
En weg was hij weer.

Vooruit, ik ben ook de beroerdste niet. Nu die jongen voor de tweede keer zo expliciet om aandacht vraagt voor het resultaat van zijn sneeuwpret, moet ik daar wel gehoor aan geven.
Mensen, hier een foto van neef Raymon (r), zoon Steven (l) en hun zelfgemaakte sneeuwpop (m). 

Zo goed, Achmed?

Responses

  1. Goed hoor Fatima. Beetje trots zijn op de creaties van je zoon mag wel. Van zijn basketbalresultaten moet je het niet hebben.


Geef een reactie

Categorieën

