Gepost door: prretje | december 2, 2010

Horror

“Hey mam, zou je mijn reservering willen meenemen? Liefs van iemand die vanochtend een stel hersens heeft vastgehouden”, is de tekst van het sms-je.

Het ís wat, bedenk ik me wanneer ik naar beneden loop om het verlangde boek bij de balie op te halen. Dat je als eerstejaars student geneeskunde al na een paar maanden in een schaal hersens staat te rommelen. Het zou voor mij niets wezen.
Ik pak het boek dat ze uit de Zeeuwse Bibliotheek heeft aangevraagd en gelijk valt mijn oog op de in bloed doordrenkte letters van de titel: ‘The new annotated Dracula’.

Oké…, ik heb gewoon een dochter die van horror houdt. Niks mis mee, toch?

Responses

  1. Hahaha!!

  2. Niks mis mee. Gisteren als alternatieve Sint-viering met de hele familie naar Sint -the movie- geweest. Niks mis mee. Als je dochter over 23 jaar als Sint de straat opgaat moet je wél even opletten!

    • Bedankt voor de tip! Ik zal het ernstig in de gaten houden…


Geef een reactie

Categorieën

