Gepost door: prretje | september 29, 2010

Misselijk

“Wij monitoren dagelijks de kwaliteit van ons product”, hoor ik gisteren een leidinggevende van tnt-post op arrogante toon zeggen in EénVandaag.
Het is een deel van zijn problemen-bij-de-postbezorging-ontkennende reactie op het verhaal van een vrouw die de overlijdenskaarten van haar moeder na drie dagen nog niet bezorgd zag waardoor ze gedwongen was iedereen telefonisch in te lichten over de locatie en het tijdstip van de afscheidsdienst. Of op het verhaal van een man die na vijfentwintig jaar op secure wijze brieven en pakketjes rondbrengen plotseling bedankt wordt voor de eer en zijn plek ziet worden ingenomen door een ongeïnteresseerde scholier.

Om tien minuten voor zeven valt de post die avond op m’n deurmat. Als ik naar de buren loop om daar zelf door de gleuf te duwen wat aan hen gericht is, hoor ik het bij elke stap: “Wij monitoren dagelijks de kwaliteit van ons product….”.
Een golf spinazie komt omhoog. Ik word er gewoon misselijk van.

Advertenties

Responses

  1. Is hier sprake van een post-traumatisch stress syndroom?

  2. Hahaha Bert!!

  3. Precies wat je zegt Irene. Stijn vertelt wel eens de verhalen die zich daar afspelen!


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Categorieën

%d bloggers liken dit: